Battlefield 2042 ondersteunt geen 120 frames per seconde op consoles


Dat heeft ene ontwikkelaar van Battlefield-studio Dice bevestigd op gameforum ResetEra. Den ontwikkelaar, diegene met den gebruikersnaam ‘elenarie’ ie forum bezoekt, beantwoordde diverse vragen van gas.

Iemand vroegtijdig den persoon ter kwestie overheen 120 fps-ondersteuning op consoles – mogelijk ingevolge den resolutie van den spel te verlagen – waarop den persoon antwoordde: “Dat is iets watten wij mogelijk na den lancering kunnen verkennen. Resolutie is noch ie probleem, wij vuren 128 liggen op den CPU over plus den CPU-vereisten wegens van 60 zoals 120 fps te springen zijn noch triviaal. Den resolutie zoals beneden schalen gaat noch veel promoten.” 

Dice heeft vooralsnog dus geen wijze gevonden wegens den spel ter 120 frames vanaf tel op consoles te toestaan omdraaien, alreeds wordt ie noch uitgesloten dat den optie ter den toekomst vacant komt. Trouwens is ie op PlayStation 5, Xbox Series X plus S plus pc welnu mogelijk wegens potjes ter den spel met 128 mensen te spelen, ten opzichte van 64 toneelspelers op Xbox One plus PlayStation 4.

Battlefield 2042 verschijnt op 19 november voordat PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X plus S, Xbox One plus pc. Gisteren maakte Dice veel nieuwe details vertrouwd van den Portal-modus ter den spel. Lees ginds hier meer overheen.


  • Den uitgelezene Xbox-deals van den week 04 november 2021 12:11


  • Lost Judgement

    Den uitgelezene PlayStation-deals van den week 04 november 2021 12:11


  • Shadow of the Tomb Raider

    Den uitgelezene pc-deals van den week 04 november 2021 12:11


  • Ori and the Blind Forest

    Den uitgelezene Nintendo Switch-deals van den week 04 november 2021 12:11


  • Super Mario 3D All-Stars

    Super Mario 64 ter 3D All-Stars nu speelbaar met N64-controller 04 november 2021 10:11



Informatiebron

Plaats een reactie

ajax-loader