Triangle Strategy laat gameplay links liggen


Triangle Strategy speelt zichzelf over op ie continent Norzelia, dat bestaat uit drietal terechtkomen. Aesfrost heeft zeggenschap overheen den mijnen van Norzila, Hyzante heeft ene zeer waardevolle monopolie op zoutig plus Glenbrook fungeert ene ietsje mits tussenpersoon van den andere twee koninkrijken. Uit dat laatste koninkrijk komt zowel ie hoofdrolspeler: Serenoa Wolffort. Hij is den nieuwe voorman van ene nobele gezin diegene bekendstaat wegens haar heldhaftigheid. Aan ie start van ie vertelsel staat Serenoa op ie punt wegens te trouwen met Princess Frederica van Aesfrost, wegens zo ie bondgenootschap tussen beide terechtkomen te versterken. Ie is ie start van talloze onverwachte politieke wendingen.

Interactief vertelsel

Den focus te Triangle Strategy ligt vrijwel volledig op ie vertelsel, dat ondersteund wordt onderbrak inderdaad schrijven samenspraak plus uitgediepte personages is. Maar inderdaad, dat betekent zowel dat jou meer dan den tweede van den tijdstip bezig bent met ie luisteren zoals gesprekken tussen personages tijdens tussenfilmpjes. Weeskind jou daarginds welnu bewust van.

Triangle Strategy gaat uiteindelijk overheen ene oorlog wegens grondstoffen plus andere waardevolle middelen, diegene nieuwe generaties treffen diegene werkelijk niets met ie oude conflict te maken hebben. Politieke wendingen, verraad plus moord komen samen te ene vertelsel met talloze personages, van wie ie reeds na enkele hoofdstukken moeilijk is wegens te onthouden wie zij precies zijn.

Omdat tussenfilmpjes ene vitaal eindje van den spel vullen is Triangle Strategy somwijlen meer interactief vertelsel dan spel. Dat is op zichzelf noch hevig, want interactief is den spel zeker. Er staan ene twee cruciale keuzes te wachten diegene uitgestrekte stemkracht hebben op ie einde van den spel. Plus ja, er zijn meerdere eindes mogelijk. Ongeacht vertelsel is Triangle Strategy op te porties te twee andere fases: exploratie plus den gevechten. 

Den exploratie vindt veelal positie na ene langdurige tijdsperiode aan tussenfilmpjes. Jouw krijgt dan den waarschijnlijkheid wegens ie landstreek waarin jou bent te verkennen. Daarginds kun jou praten met aanwezigen wegens bijvoorbeeld handige kennis op te tenuitvoerleggen overheen den spelwereld of items te vinden diegene van stap komen te den gevechten. Den exploratiefase is geen verplicht onderdeel plus vermag meteen overgeslagen wordt, maar ie is zinnig wegens kort rond te vorsen. Zo leer jou bijvoorbeeld sommige personages huis kennis.

Gevechten

Overheen ie vechtsysteem is noch idem te zeggen. Den eerste twee gevechten zijn noch moeilijk plus vergen weinig tactisch inzicht, maar duren hevig lang. Omdat jou weinig schade doet vermag ene kamp makkelijk ene half uur totdat drietal kwartier duren. Toegegeven, naarmate ie vertelsel vordert wordt den gevechten moeilijker plus is er dus zowel meer tactiek nodig. Weliswaar blijven den gevechten vrijwel den gehele spel lang opvallend lang duren.

Ieder personage heeft sterke plus zwakke punten wegens rekening mee te vasthouden. Aan ie start van ene kamp positioneer jou jou manschappen, waarbij jou personages met ene schild te den frontlinie zet plus boogschutters zo verafgelegen mogelijk zoals achteren. Manschappen tenuitvoerleggen meer schade wanneer zij van achteren of van hoger landstreek toeslaan. Indien ene personage ene vijand aanvalt terwijl er aan den andere zijkant van den vijand ene teamgenoot staat, slaan alletwee jou manschappen toe. Dubbele schade dus. 

Triangle Strategy

Triangle Strategy

Den samenvoeging van ene team bestaat vaak uit dezelfde personages. Zo heb jou ene schutter diegene vanaf veilige afstand schade aan vermag uitlijnen, enkele zwaardvechters diegene veel schade kunnen tenuitvoerleggen maar zichzelf welnu midden te den aktie bevinden, ene healer, ene mage plus ene ridder met ene schild diegene mits waterreservoir fungeert. Hoewel tactiek naarmate den spel vordert steeds belangrijker wordt, blijven den gevechten onderbrak diegene gelijkende opzet noch lang interessant. Jouw bent er zeker windrichting ie einde van den spel op uitgekeken.

Lineair levelsysteem

Televisiekanaal mits genregenoten werkt zowel Triangle Strategy met ene levelsysteem. Helaas is dat systeem lang noch zo diepgaand plus flexibel mits ventilatoren van ie genre gewoon zijn. Vanwege gevechten te doorlopen gaan personages te level opwaarts plus spelen zij nieuwe skills vrij. Daarnaast kunnen zowel classes geüpgraded wordt wegens reserve statistieken plus skills vrij te spelen. Maar hansworst voldoende is ie noch mogelijk wegens ene personage van class te permitteren veranderen.

Ene mage zullen steevast ene mage blijven, plus ene boogschutter steevast ene boogschutter. Dat heeft totdat gevolg dat ene teamsamenstelling er vrijwel steevast idem uit blijft zien. Zowel dat is onbevredigend. Ie had den gameplay netwerken watten reserve waterverplaatsing gegeven. Plus diegene waterverplaatsing heeft ie nodig. Ie trage vechtsysteem te combinatie met ene vrij eenvoudig levelsysteem zorgt ervoor dat Triangle Strategy vooral wieg is mits interactief vertelsel. Voordat ene tactische jrpg is dat weliswaar onbevredigend.

Triangle Strategy is nu vacant voordat den Nintendo Switch.


  • Review: Razer Kritiseren v3 Professional-gameheadset 04 maart 2022 14:03


  • Gran Turismo 7 laat jou ouderwets smullen 02 maart 2022 12:03


  • Far: Changing Tides is ene smaakvol meesterwerk 25 schrikkelmaand 2022 11:02



Inspiratiebron

Plaats een reactie

ajax-loader