Assassin’s Creed Valhalla: Dawn of Ragnarök recyclet erop los


Eventjes den feitjes op eentje rij: Assassin’s Creed Valhalla: Dawn of Ragnarök is eentje uitzetting van maar liefst 40 euro. Ermee is ie postpakket netwerk zo voortgang mits den Season Pass met erin twee uitbreidingen. Daarheen ontvang jouw dan zowel welnu watten voordat terug. Ie nieuwe streek, Svartalfheim, is vorstelijk groter dan ie Ierland plusteken ie streek rondom Parijs uit den eerdere uitbreidingen. Ie streek is zelfs zo vitaal, dat jouw jouw kunt verbazen of Dawn of Ragnarök noch mits eentje zelfstandige spel kon wordt uitgebracht. Weliswaar is ie welnu uiteraard dat Ubisoft ervoor heeft gekozen wegens er ‘gewoon’ eentje uitzetting van te maken. Dawn of Ragnarök is namelijk eentje rechtstreekse voortzetting van den mythologische verhaallijn ter Valhalla. 

Aan den stok met Surtr

Wederom herleeft Eivor (m/v) den heugenis van Havi, huis beroemd mits Odin. Nadat wij op dit wijze voorheen nu eentje visite konden brengen aan Asgard plusteken Jotunheim, is ie nu dus aan den rondje aan Svartalfheim, ie land van den dwergen (plusteken, volgens den mythes, zowel zwarte elfen, maar diegene zien wij noch terug ter den spel). Dit land wordt aangevallen vanwege den vuur- plusteken ijsreuzen uit Muspelheim plusteken Jotunheim. Weliswaar is dit invasie noch den reden dat Havi ingrijpt. Zijn motieven zijn veel persoonlijker: vuurreus Surtr heeft namelijk zijn zoon Baldr gevangengenomen. Wie eentje ietsje thuis is ter den Noorse mythologie (of godheid of War heeft gespeeld), weet dat den dood van Baldr zo’n ietsje ie startsein is voordat ie einde der tijden, verklarend Ragnarök.

Dat klinkt misschien ingewikkeld plusteken nep er eentje heleboel op ie spel staat, maar ter den praktijk doet Dawn of Ragnarök weinig met dit vruchtbare bodem. Dat komt ten dele omdat ie titulaire einde der tijden werkelijk nu uit den lappen is gedaan ter den hoofdgame. Den vedette tussen Havi plusteken Surtr is uiteindelijk eentje vrij geïsoleerd conflict. Daardoor blijkt ie vertelsel helaas noch veel meer dan eentje vluggertje, ter positie van eentje epische prelude totdat Ragnarök.

Weinig nieuwsbericht onder den zon

Voorts maakt Dawn of Ragnarök vooral gewoonte van kennis elementen ter eentje opzienbarend jasje. ‘Verfrissend’ is den potentie wegens levenskrachten van determineren vijanden te opnemen plusteken ter te zetwerk, maar ter den praktijk wordt er eentje veel bestaande gameplaymechanieken weer verpakt. Zo kun jouw den levenskracht van eentje raaf usances wegens zelf ter eentje vogel te veranderen. Handig mits jouw eentje hoge berg moeten beheersen of eentje vijandige voet wil infiltreren, maar absoluut noch opzienbarend. Vogel-Eivor bestuurt precies idem mits Synin, jouw gevederde vriend waar jouw eeuwig nu op ieder uur zoals kunt overschakelen. Ie enige verschil is dat jouw nu zowel kunt neerdalen plusteken dan naadloos verandert ter Eivor.

Zo zijn er meer krachten diegene weldegelijk handig zijn, maar allerminst opzienbarend aanvoelen. Met den potentieel van eentje Muspel bijvoorbeeld, verander jouw zelf voorbijgaand ter eentje vuurreus. Jou bent dan onschendbaar voordat vuur, watten hevig handig is mits er overal lava uit den vloer komt, plusteken vermag daarenboven jouw onopgemerkt onder den Muspels bewegen – vergelijkbaar met hoe jouw normaal waargenomen met jouw cape vermag infiltreren. Den tofste power is misschien nog welnu diegene waarmee jouw den vermoorden vanzelf weer totdat leven wekt, waarop zij voordat jou zullen vechten. Ie effect is vergelijkbaar met den gifpijltjes uit eerdere games, maar dan vele malen effectiever omdat jouw zo snel eentje inherent legertje van minions opwekt.

Zowel vijanden voelen stuk voordat stuk beroemd aan, met dezelfde attaques plusteken strategieën mits den vijanden uit den hoofdgame. Ie belangrijkste verschil is hun uitwendig. Vooral den Muspels springen ter ie oog, maar lang noch eeuwig positief. Hun verkoolde vel schenken zij nog best eentje toffe uitstraling, maar hun oranjerode haar slaat den wit behoorlijk mis. Ie is noch nep hun haar echt ter brand staat, ie is louter maar vuur-kleurig. Gezichten plusteken personageontwerpen waren nu noch ie sterkste punt van Valhalla (eentje spel diegene daarenboven alweer anderhalf klas oud is), plusteken dit nieuwe ontwerpen leggen dat zwaktepunt louter maar pijnlijk naakt.

Mythische magnetronmaaltijd

Assassin’s Creed Valhalla: Dawn of Ragnarök is vanwege nu dit minpunten noch pertinent slecht, maar zowel noch juist. Ie is vooral meer van idem. Weten ingrediënten zijn zonder nu te veel risico te nemen geremixt, maar zo vormt geen opzienbarend rechtbank: er vormt eentje opgewarmd kliekje. Den eentje vindt dat lekker, den ander gooit dat na eentje dag weliswaar nog ter den kliko. Ongeacht ter welk team jouw zit, is ie spijtig. Den Noorse mythologie bood namelijk weldegelijk kansen wegens iets nieuwsbericht plusteken fris toe te voegen, maar diegene kansen wordt noch gegrepen.

Assassin’s Creed Valhalla: Dawn of Ragnarök is vanaf 10 maart verkrijgbaar voordat pc, PlayStation 4 plusteken 5, Xbox One plusteken Series X/S, plusteken Stadia. Den originele spel is vereist. Voordat dit review is den spel gespeeld op eentje PlayStation 5.


  • Triangle Strategy laat gameplay linksom ligt 07 maart 2022 09:03


  • Review: Razer Openbreken v3 Professional-gameheadset 04 maart 2022 14:03


  • Gran Turismo 7 laat jouw ouderwets smullen 02 maart 2022 12:03



Inspiratiebron

Plaats een reactie

ajax-loader